MobilesNews

Ελεύθερη πρόσβαση σε γνήσια ανταλλακτικά ανακοίνωσε η Apple, μέσω του “Self Service Repair”

0

Πιο εύκολη από ποτέ είναι η διαδικασία επισκευής του δικού σας iPhone καθώς η Apple ανακοίνωσε πως πλέον οι έμπειροι πελάτες μπορούν να ολοκληρώσουν τις δικές τους επισκευές με πρόσβαση σε γνήσια ανταλλακτικά και εργαλεία. Ο κατασκευαστής για την επίτευξη αυτού του νέου σκοπού έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα “Self Service Repair”.

Αυτή δεν είναι μια τυπική κίνηση για την Apple. Η διάθεση των γνήσιων εξαρτημάτων και εργαλείων είναι μεγάλη υπόθεση, ειδικά για την Apple.

Αρχικά, η Apple θα επικεντρωθεί σε πιο κοινές επισκευές από μονάδες που χρειάζονται επιδιόρθωση ή αντικατάσταση συχνά όπως τις οθόνες, τις μπαταρίες και μονάδες κάμερας για τη σειρά iPhone 13 και iPhone 13. Μετά από αυτό, η Apple θα προσθέσει τους υπολογιστές Mac με το chip M1 Mac στο πρόγραμμα Self Repair.

Οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν παραγγελίες για αυτά τα γνήσια ανταλλακτικά και θα λάβουν πίστωση για την αγορά τους εάν επιστραφεί το χρησιμοποιημένο ανταλλακτικό. Το νέο κατάστημα της Apple θα προσφέρει περισσότερα από 200 μεμονωμένα ανταλλακτικά και εργαλεία. Εκτός από τα εξαρτήματα και τα εργαλεία OEM, η Apple θα παρέχει επίσης εγχειρίδια για αυτές τις κοινές διαδικασίες επισκευής. Πιστεύουμε ότι η Apple θα προτιμούσε οι πελάτες της να αγοράζουν εξαρτήματα απευθείας από την Apple για να πραγματοποιήσουν αυτές τις επισκευές.

Παρά την ανακοίνωση αυτού του προγράμματος, η Apple εξακολουθεί να συνιστά στους περισσότερους πελάτες να επισκέπτονται έναν επαγγελματία πάροχο επισκευής, παροτρύνει τους πάντες να εμπιστεύονται πιστοποιημένους τεχνικούς που χρησιμοποιούν γνήσια ανταλλακτικά Apple και αυτός είναι “ο ασφαλέστερος και πιο αξιόπιστος τρόπος για να επισκευαστούν όλα”.

Το Self Service Repair θα είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ στις αρχές του 2022 και μετέπειτα θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες μέσα στο έτος. Είμαστε περίεργοι να μάθουμε πόσα θα χρεώσει η Apple για να αγοράσει κανείς ανταλλακτικά για επισκευές DIY και αναρωτιόμαστε πόσο φθηνότερο θα είναι να το κάνουμε σε σύγκριση με το να επισκεφθούμε ένα Apple Store.

Η Apple έχει επικριθεί επειδή δυσκολεύει πολύ τους πελάτες να επισκευάσουν μια συσκευή Apple εκτός του δικτύου εξουσιοδοτημένων κέντρων service. Έχει φτάσει ακόμη και στην απενεργοποίηση του Face ID όταν αντικαθίσταται η οθόνη σε ένα iPhone 13, με τον ένοχο να είναι ένα chip-μικροελεγκτής που είναι συνδεδεμένο στο πάνελ της οθόνης.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like